11-11-11

Fredag! Yey! roligt datum också. ett som inte kommer så himla ofta :) Har börjat fixa med lite julklappar. känns skönt att ha några bortgjorda i alla fall :) Igårkväll skulle vi se hockeyn, men se de gick inte. fick inte in kanalen av nån underlig anledning. vi (anton) måst no iväg och köpa nå grejs till parabolen så vi får in 10 an :P

Idag har jag och Billy varit och hälsat på mamma/mormor. när vi kom dit var även Camilla där. trevligt att surra lite, samt få i oss frukost/lunch. sen for jag och Billy och handlade och sen hem. han har varit så himla mysig idag. skrattat och mått bra. sötkorven :) nu har vi precis vart på prommis, så han ligger ute och sover i vagnen. säkert mysigt i denna kyla, när han är så nerbäddad.

Vi får väl se vad kvällen bjuder på. vet int om de är nå hockey?
Jag kan väl bjuda på en bild i alla fall :)



Finaste :)

Kommentarer
Postat av: nina

Ne himla kul att vinna:) Nu tror jag de börjar vända så de är ju skönt, ne verkligen sjuk är ju alla nu också himla tråkigt!=) Hoppas ni har en bra helg:)

2011-11-12 @ 22:27:23
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0