15 November

15 november och en liten extra slant kom in på kontot idag. lönen från inventeringen, satt ju inte helt fel :)

Igår kom anton hem kring lunch, så vi drog in till stan för att göra lite ärenden. när vi kom hem spolade han av bilarna, vilket var väldigt välbehövligt. nu är dom då rena i alla fall, får väl se hur länge de håller i sig :) Jag passade på att gå en prommis med Billy medan han gjorde de. men kom på  när jag var på stovägen att jag inte hade tagit på mig reflexvästen, ajjabajja, bara att snirkla sig hem via kvarteren. Billy hann då i alla fall somna trots den korta turen. när jag då kom hem var min mormor och morfar och hälsade på. Billy han vakna efter ett tag så dom fick räffa han också :)

Idag har vi som int gjort nåt, men ikväll smäller de, vi ska och se breaking dawn kl 00.01. kan bli svårt att hålla sig vaken, så jag måste nog gå och vila ett tag, typ nu. får väl se hur de går. men jag har höga förväntningar på filmen i alla fall. ska bli sjukt kul!! :)

Annars i veckan är de mammaträff och bvc besök som gäller. ska bli kul att träffa alla mammor och bebisar igen, men kan inte vara där allt för länge, för då ska ja till bvc för vägning och mätning samt läkarkoll. ska bli intressant :) Billy har faktiskt så smått börja dra sig framåt idag :)



Haha, här var han inte stor lillen. och byxorna satt precis under armarna. söten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0