19 November

I torsdags var vi på mammaträff. alltid liika roligt att träffas och surra lite :) fick dock avvika gode tidigt för jag och Billy hade tid på bvc. 6 månaders (!!!) kontroll. oj vad tiden springer i väg. Han landade på 10050g och 69,5 cm lång. så han växer som han ska, och kanske lite till, sötkorven :)

Igår kom Jocke och Hanna förbi med mat, massor gott och roligt sällskap. Johan och Edward kikade också in och såg hockeyn med oss :)

Idag har vi käkat mysfrukost. Varm choklad och rostade mackor. nu ligger Billy och sover, och jag tror att anton har gått och lagt sig också. de är så tyst här hemma :P och tystare ska de bli. för Astrid och Hasse kommer idag och ska hämta Billy. dom ville låna han över dagen och natten, så de måste dom ju få. ska bli skönt med sovmorgon imorn. om man nu kan sova, eller om man har blivit som en klocka och vaknar klockan 06.00 :P

Idag har jag minsann tänkt julpynta :) de är ju bara en vecka för tidigt så jag tycker att de är lagligt. dessutom har man ju ingen liten parvel hemma, så de kommer att gå lite fortare :)

Kommentarer
Postat av: sussa

Han är så himla fin billy riktigt söt :) de är alltid kul å träffas :)

2011-11-19 @ 16:25:17
URL: http://souziq.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0