26 november

Då gör vi ett nytt försök, påbörjade ett inlägg igår, men se dök upp saker hela tiden så de blev aldrig klart, så nu försöker vi igen :)

I tosdags var vi för första gången och badade med Billy på badhuset. de gick alldeles utmärkt. och roligt sällskap i form av Hanna och Filip, och Sussa och Tovah :) söt ungar! :P efteråt for vi till mamma/mormor och tog en välbehövlig p-nap. sen iväg till Barnens hus för att inhandla en större bilbarnstol till B. vi tackar gammelmormor och gammelmorfar för slanten :) nu är den då inmonterad, och de är så skönt med lite mer plats för Billy, och att jag slutar bära både stolen och billy. sen bar de iväg hem för ett bad för billy i vanligt vatten, så vi fick bort kloret och han fick lite olja på sig istälet :)

Igår for jag och camilla, och billy såklart. till toys´rús. inhandlade alla julklapparna, så nu är man fädig med de, skönt! :) På kvällen bjöd mange och ida på middag i lillpite. Sjukt god mat!! och mkt trevligt sällskap såklart :) Billy somnade gode lätt borta, jag blev rent impad :) vaknade ju dock när vi skulle he oss hem, och de tog väl en halvtimme-timme, innnan han sov igen. men somnade själv i sin egen säng. storkillen! :) Som förövrigt har börjat hasa sig framåt nu! de går ju inte så jätte fort, och de märktes igår när han var med Alice, Edward och Elias. de är lite bättre fart på dom, så billy hinner typ int få nå leksaker :p haha  nåja, vänta bara :)

Nu har Anton farit iväg på bandy, och jag och B var just ute på en prommis. SOM de blåser! Lillskutten ligger ute och sover i vagnen. tur att sufletten går att dra hela vägen ner nästan :)
Får väl se om de eventuellt blir skoterköp idag. den som lever får se :)


Kommentarer
Postat av: sussa

Va blev de för stol då ? =)

2011-11-26 @ 17:48:09
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: Carro

Akta graco. cosmic comfort vart de. Madde rekomenderade den, och jag känner mig nöjd än så länge :P för eran del då?

2011-11-26 @ 20:07:10
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vi har också köpt den, slog till när den lika var på kampanj.. Än är vi då nöjda, han ser ut att må gott i den ;)

2011-11-27 @ 10:09:23
URL: Åhttp://hannaaldrin.blogg.se
Postat av: sussa

Hörre du de e lättare å se om du kommenterar på min blogg ist ;P haha

ja nu vet du ju va vi köpte, en britax multi-tech =)

men har inte bytt till den än =P

Tack för i dag=)

2011-11-30 @ 19:55:24
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0