14 oktober

Billy kände för att vakna tidigare än vanligt i morse, kl 6 var vi uppe och han var ungefär gladast i världens medans jag var nog så trött. fick oss i alla fall en liten powernap mellan 7,30-8,30. skönt :)

Efter lite fix här hemma bar de av till mamma/mormor. hon fick sköta ett tag medan jag for på bodypump. sjukt kul att pumpa. får väl se hur mkt träningsvärk jag har imorn. Billy skötte sig bra hos mormor å morfar. sov ju för fasiken 3,5 timmar!! de hör inte till vanligheterna de. men han mös nog på i höstkylan i vagnen :)

Kom väl hem för sisådär 2 timmar sen. mötte Anton i dörren ungefär. då skulle han iväg på festligheter. får väl se vad jag och Billy hittar på. kanske drar till Anneli och Danne en sväng för lite idolmys. :)

Nåja, nu håller hajn å vakna.
Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0