16 oktober

Natten mot igår sov Billy sin första hela natt(!!) endast en pytteliten omsövning kring 4 tiden, men annars sov han hela natten. mkt skönt!!

På morgonkvisten tog vi oss en promenad våran slinga som tar ca en timme. skönt och friskt i de fina vädret! När vi kom hem väckte vi Anton som fick sovmorgon efter en kväll ute med jobbet. Dagen flöt på och vi gjorde inte många knop. klockan blev 16 och hockeyn började. Fick besök av Jocke och Hanna, samt Hasse och Mange :) Trevligt! men matchen slutade dock med förlust. Nåväl direkt efter var Anton tvungen i väg på jobbet igen. så jag och Billy fick mysa på här hemma själv.

Natten har väl varit sisådär. som vanligt kan man säga. ett par omsövningar på natten och efter nattmålet ville han va vaken en timme ungefär. sen när han då väl somnat så har jag hunnit bli "pigg" så de tar något längre för mig att somna, men tillslut så :)

Ringer Antpn när vi vaknat, och stackarn jobbar än. får väl se när han dyker upp idag.

Idag var planen att fara till Mamma och Pappa för att hälsa på Jonte som fyllde 19 igår. Kan hända att han är bakis, så jag tror vi siktar på att fara dit på eftermiddagen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0