18 oktober

Igår var vi på mamma träff med vårat egenkomponerade lilla gäng. Mkt trevligt att träffas och surra och få lite tips och idéer :) Efter träffen for jag och Billy en snabbsväng till Camilla för att kika hur de går med renoveringen. dom är så duktiga. de går undan minsann! :)

Idag har de också varit mammaträff, fast den som bvc annordnar. surrade lite om sömnen idag. Kul att träffa andra barn & föräldrar, och utbyta lite erfarenheter och tips :)
När vi då kom hem så bar de raka vägen av till banken. vi har fått huset uppvärderat så vi la om lånen, nu slipper vi topplånet! Guld värt! :)

Väl hemma igen så har vi inte gjort många knop. snörde oss i soffan i tron om att de var hockey, men se icke idag. Billy ligger och sover sen en timme tillbaks ungefär. är lite pensionärs varning på mig, men jag tror jag kryper ner i sängen och slår på en bra film! Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0