27 oktober

I tisdags for jag, mamma, Camilla och Billy till happis för att gå på ikea. mkt kul, även om jag inte va ute efter nå speciellt så landade de på drygt en 1000-lapp. de är konstigt de där :P Billy skötte sig utmärkt under hela ikea svängen, sov rent utav ett litet tag i vagnen :)
När vi tyckte att vi hade gjort ikea, drog vi över till finnland. gick på tex, ett varuhus som har ungefär allt. fyndade ett par nya kängor. mkt nöjd! :)
Hemresan gick bra och Billy sov nästan hela vägen. men när han vaknade så ville han promt meddela att nu var han less att vara ute och ränna. som tur var var de inte så långt hem. och väl hemma vart han på sitt soliga humör igen :)

Igår var de mammaträff på bvc. kom en kvinna från familjens hus och informerade lite om vad dom sysslade med. sen var de lite om barnsjukdommar och husapotek. kan ju va bra att veta.
När jag for där ifrån somnade Billy nästa handlöst. så jag for in till coop och handlade. sen till banken för att lämna in nå papper. men dom hade stängt onsdagar. typiskt :P
Sen hem och börja med maten. tacos fick de bli. och vi fick trevligt sällskap av astrid och kerran :) kring 21 ringde Antons chef, då hade nåt gått paj på kappa, så han for och jobbade.
Billy har haft en riktig skitnatt inatt. vaknade ungefär 100 ggr mellan 21 och 23. så 23 fick han "nattmålet" sov till 03.00 och vaknade därefter en gång i timmen, tills jag gav upp 06.20.
Nu sover då båda herrarna i huset. och jag tror minsann att jag ska slänga mig i soffan och vila ett tag :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Men titta, du har ju en blogg.. Vad roligt, får jag läsa vad som.händer hos er =)



Jobbigt med skitnätter, hoppas ni får en bättre natt inatt =)

2011-10-27 @ 21:38:04
URL: http://[email protected]
Postat av: nina

Kul med Ikea:D

Ne de inte alls roligt men är då bättre nu lite hees;) haaha hoppas ni har en toppen helg:)

2011-10-29 @ 13:56:55
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0