29 oktober

Oj vad helgen går fort. de går undan minsann. :P Nåväl. söndan är ju kvar. Idag har jag och Billy myst på här hemma hela dagen. Anton har varit och dreglat efter skotrar på skoterns dag :P men de får nog bli en beggad denna gång :P haha
När klockan började närma sig 16 drar de ihop sig för hockey. tvär for till ica för att inhandla godis ifall nån skulle knacka på. och mkt riktigt, en liten häxa och ett skelett, tror jag, fick sig nån näve med godis. Jocke, Camilla & Danne kommer hit och hälsar på och käkar lite middag och ser matchen. Skönt med vinst kan man ju konstatera :)

Nu ligger lillfisen och sover. han har för första gången somnat i sin egen säng själv. alltså utan att vi varit i rummet. Imopnerad, yes! :) så nu sitter jag och ser så mycket bättre. ska dra mig mot tvn för nu börjar de om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0