12 februari

Åh vilken helg! Lördagen for vi ut me skotern, först till lillpite för att hämta upp Mange och Alice. Alice fick sitta med mig och Billy i pulkan, och de gick alldeles utmärkt. Båda sov en sväng i pulkan. Vi drog iväg till törbärs och hittade en bivack att sitta i. Åt gott och myste på!
Kvällen spenderade vi i lillpite, grabbarna bastade och vi spelade lite spel och surrade. Trevligt och lagom tidig kväll :) Billy somna bra borta och sov hela vägen hem också. Men natten var lite knepig. Han Vaknade och var otröstlig, Lill hjärtat, verkade som han hade magknip. Han fick komma över till våran säng redan 01.00. Han sov stötvis och vakna då och då och var ledsen, vi steg upp 6.30 nåja hoppas denna natt går bättre. Idag har de ju varit kanonväder!! Riktigt härligt, jag tror vi var ute kl 9 på mjösjön. Norpade en grillplats och satt där hela dagen. Så himla härligt! Jag älskar sånna här dagar ute me skotern i solen! Nu har vi kommit hem och landat. Billy var suuuper trött. Han fick vällingen redan 18.20, och somnade i princip direkt efter de. Så jag tror att de är bäst att göra en tidig kväll för de lär nog bli en tidig morgon :p

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbara bilder på utevädret som var så härligt i söndags:)



Jo de blir ju de men vi hade roliga iaf jag och P:D haha

2012-02-13 @ 22:05:34
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: NINA

De tycker du;D kul att höra inte ofta;)=

2012-02-15 @ 19:41:19
Postat av: sussa

går intekommentera bilden i andra inlägget.. sååå söt han e billy boy =)

2012-02-16 @ 14:33:31
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0