15 februari

Alla hjärtans dag igår. Vi gjorde inget speciellt. Åt grekisk pytt al'a lchf, riktigt gott! :) satt även ute i solen och läste en bok medans Billy sussa i vagnen :)

Idag har vi varit i skuthamn och hälsat på Anneli. Att de ska bli så långt mellan gångerna, jag tror vi måste bättra oss båda två ;) haha vi surra på och Billy fick träffa Sussie för första gången. Faktiskt första gången han träffar en katt över huvudtaget. Han var skeptisk och rädd i början, men ju längre vi var där, desto bättre gick de. Men hon var nu en intressant filur :p

På väg hem såg jag en skylt om utförsäljning av kläder på nolia, så vi drog dit och fynda ett fleece underställ till Billy. Jag har förövrigt beställt en mössa från lindbergs. Han har ju växt ur den han hade av de märket, och vi har provat andra, men jag har fastnat för denna. En av dom få mössor som sitter på plats även om han vrider på huvudet, och Inge glep och glapp kring öronen, nä riktigt bra :) får väl den till veckan skulle jag tro, hoppas den passar :)

Billy har ju ställt sig upp mot möbler o.dyl länge. Nu har han börjat släppa taget och kan stå och balansera utan stöd i 10-15 sekunder. Sen går han ju efter allt som har hjul, dammsugarn, leklådan, Bobby carn. Även hockus pockus stolen om man tar i lite :p men hålla mamma/pappa i händerna och gå blir han fort less. Stora killen :)

Måste ju visa vad som kom med posten i måndags. En alla hjärtans dag present till Billy från Jocke och Hanna. Dregglisar en keps och en tröja. Tröjan växer han nog i när som helst, men här är en bild av mr B i kepan. Coola killen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0