18 februari

Idag blir de en skotertur! Ska grilla en korv och kolla på rallyt. Första gången för min del, har alltid lyckats jobba denna helg, men nu är jag ledig. Önskar bara att de skulle ha varit lite bättre väder, men vem vet. Solen kanske kikar fram en sväng under dagen :p Billy har tjorvat i några nätter, verkar som han har haft ont. Växtverk, tänder, magknip? Igårkväll fick han en Alvedon och slocknade 19.15. Trött kille. Jag vaknade kl 4 inatt och hade inte hört ett ljud från han, var tvungen upp och kolla så han andades:p är inte van att han sover så bra. Han vaknade 5, fick tutten och somnade om till 6. Så vi tackar för den braiga natten! Känner mig utvilad, men tydligen inte Anton, han sover än :p Nä, nu ska ja börja packa lite så vi får med oss de vi ska på turen. Jag får ju dessutom finnesök i pulkan, Hanna ska mysa på med mig och Billy. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0