25 februari

Lördag!! :) idag ska vi ut me skotern, igen. Men de är ju som halva vårat liv såhär på vårkanten. Hoppas bara att solen ska kika fram, och om SMHI håller va dom lovar så ska de bli så. Borde bara iväg och handla så vi kan käka nåt ute.

Igår var vi en sväng hos mamm/papp och hälsade på :) sen in till stan och köpa nya skoterkläder till Anton. Jag hittade inget jag ville ha. Har dock hittat via internet nu på kalixmaskiner. Var ju no så långt, men de ska gå å beställa, lite knepigt me storleken bara. Vi får se hur de går.

Sen kom Hasse och Astrid till oss och passade Billy i några timmar medan vi for med vännerna till järnspisen och käkade after work. Jätte mysig lokal, men i övrigt inget speciellt tyckte jag. Nåja mycket trevligt sällskap i alla fall :)

Nu måst jag sätta igång och packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0