3 februari

Brrr, de är lite hurvigt idag. Tror vi ligger runt -33 nu. Billy har fått sova inne i två dagar, på dagarna alltså :p haha de märks, för han sover inte alls lika bra inne, så lite gnällig och grinig har han varit idag. Kan va nån tand som spökar också, har sagt de ett tag nu, men snart måste de ju spruta upp tänder :p

Idag har vi varit till mamma/mormor och hälsat på. Sen drog vi me Camilla på stan. Väldigt snabb sväng. For och köpte "bra" socker på hälsokosten, så imorn ska jag baka kladdkaka al'a lchf. Hoppas den blir godare än förra gången jag bakade lchf.

Jag, Anton och Billy far nog och badar imorgonbitti i Öjebyn för första gången. Astrid och Hasse skulle dit och träna så vi tajmar me dom så får dom se Billy plaska :) sen blir de nog lunch hos dom och eftersom de ska va så kallt i helgen tror jag de blir en innedag , roligt att de då är massa sport på tv. Skidor, skidskytte och hockey, dagen är räddad ;)

Måste säga att jag älskar morgnarna då Billy kommer över i våran säng och vi alla tre ligger och myser och busar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0