10 januari

Idag blir älskade lilla Billy 8 månader! Dom sa att tiden skulle gå fort, men inte så här fort!? Nu kan vi Pausa tiden ett tag ;) hehe

Igår var de full huggning, vi var på mammaträff hos Sandra, mkt roligt som vanligt att träffa alla mammor och ungar :) kom hem, gjorde en eld, gav hajn mellis, och klädde på han för att han skulle få lite sömn i vagnen. Lagom till dess kom Astrid och tog över och jag drog in till stan för att prata med en konsult om Cambridge kuren. Så idag börjar jag med den. Har "ätit" 2 av mina 3 mål idag. Gröten var ingen hit, men shaken till lunch var helt ok. Får se hur soppan smakar till middag.

Har tänkt köra ren kur ett tag, vet inte hur länge, men så jag får en kickstart på viktminskningsresan. Blir lite kämpigt såklart att inte käka nåt, bara dricka. Men jag kör ett tag så får vi se va som händer.

Nu ska jag passa på att plocka lite här hemma. Medan hajn ligger och sover.

Älskade älskade unge :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha sötfjärten:D

Grattis billy på åtta månaders:D

2012-01-10 @ 15:00:31
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Nina

Hur funkar den Cambridge kuren=)?

2012-01-10 @ 15:02:14
Postat av: Hanna

Coolaste Billy! =)



Åh.. Lycka till med din resa, hänn fixar du! =)

2012-01-10 @ 16:10:57
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0