13 januari

Fredag den 13e idag. Scary.. Nä då, förhoppningsvis händer de Inge dåligt idag :p

Lilla b har gått och blivit förkyld. Ingen feber än så länge. Men ack så snorig och slemhosta. Hade gärna bytt me han om jag hade kunnat. De blir lite kämpiga nätter, trots att vi kör med näsdroppar, blir de tungt att andas, när han då samtidigt ska ha nappen i munnen. Nåväl vi får väl se hur länge den håller i sig. När han är vaken märker man då ingen större skillnad, såklart han snorar och hostar men humöret är de inget fel på.

Anton ska fara till Norge och jobba. Han far på söndag och är borta en vecka och en dag tror jag. Så får han va hemma en vecka och sen far han igen. Blir ju såklart trist att inte ha han hemma, men vi har ju gjort häjn förr. Dessutom blir de ett välkommet klirr i kassan :) Och så är de ju bara 2-3 veckor.

Idag har jag tänkt en sväng till vit elefant och se om jag kan fynda nåt till Billy.



De är svårt att ta sig fram i ytterkläder ;)


Kommentarer
Postat av: sussa

Vit elefant :P söt billy :)

2012-01-13 @ 15:57:53
URL: http://souziq.Wordpress.com
Postat av: Nina

Skumt kan inte kommentera på de första inlägget!:S Men skriver här kör en diet när man äter banan 2 dagar sen får du äta mat. Vet inte vad den heter men typ banandieten;) hahaha

Billy är nu söt:)

2012-01-18 @ 20:43:03
URL: http://niina88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0