16 januari

Sitter här hemma framför teven och idrottsgalan. Förutom tevens ljud så är de så fruktansvärt tyst här hemma. Billy ligger och sover, och Anton är på väg till Norge för att jobba. Man är inte riktigt van att de är så tyst.

Helgen har varit himla trevlig. I fredags var jag och Anton och hyrde film som vi satte på när Billy hade somnat. Baksmällan 2. Riktigt rolig film :)

I lördags for Anton iväg på bandy i vanlig ordning. Jag fick främmande, Anneli och Danne. Alldeles för länge sen sist. Men bättre sent än aldrig :) massor trevligt att få prata av sig lite:) sen drog vi in till stan för att köpa en present till Elias. Köpte även en pedalhink på jysk. Den har vi tänkt ha blöjorna i, jag tycker att de är alldeles för dyrt med påsarna till blöjhinken.
Sen drog vi iväg till Camilla och Danne. Där blev de hockey och god mat ( för dom som åt ;) ) med kära vänner. Spelade ett sjukt roligt spel , ryktet går, verkligen att rekommenderas :) många goda skratt fick man!

Söndag var de 1års kalas, Billy sov nästan genom hela :p haha men roligt var de. Sen besök av Astrid och Hasse. Sen blev de ett bad för Billy och hopp i säng. De var den helgen de :) fort går de!

Bjuder på en bild på mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0