19 januari

Vilken dag! Billy har varit lite små gnällig halva dan, de har snöat en del. Sätter Billy i vagnen och går ut och gör upp eld och skottar första gången. Hinner drygt halva infarten innan förarn går paj. Svär endel åt de för mig själv (b har vid detta laget somnat i vagnen) skottar vidare med trasig föra och föser ut snön mot kanterna, när de inte går att ta sig upp på högarna. Billy sover oroligt, springer ut ett x antal gånger för att köra vagnen, efter 1,5 timme ger jag upp och vi går in. Leker på här hemma tills jag får han att ta en liten eftermiddagslur. Jag hoppar i täckbyxorna och her mig ut för skottning nr 2. Springer med lill jävla sne förarn i sinne, så ja ska hinna så mkt som möjligt innan han vaknar. Hinner dock hela infarten :) Billy vaknar och vi käkar middag och mojsar på här hemma. Johan svänger förbi, och hipps vipps är förarn lagad. Tog väl sisådär 2 sekunder. De var bara att slå tillbaka den där som hade farit ur läge. Carro tackar för de och känner sig som världens idiot. Komiskt att de var så enkelt när man gått och varit småirriterad över de där halva dan! :) haha Nu sover B och jag tänker gå och lägga mig och läsa och vakna upp till en trevlig fredag :) dessutom Antons födelsedag. Men den får vi fira när han kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: sussa

Ni har ju it lilla infarten heller :P Vi ses väl till veckan ?

2012-01-19 @ 21:25:32
URL: http://souziq.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0