22 januari

Då var den jobbarhelgen över. De blev ju lite hastigt och lustigt Anton for till Norge, jag hade ju redan tagit på mig helgerna. Så Billy har snällt fått vara hos moster i lördags och hos mormor och morfar idag. Han verkar då inte misstrivas :) men idag blev han allt glad att se mig när jag kom och skulle hämta han :) gullungen!

I lördags efter jobbet for jag och hämtade Billy hos Camilla. Sen kom hon hit och vi gjorde mat och hade en date. Sjukt god mat! Och första måltiden på nästan 2 veckor :) vi surra på och umgicks med Billy. Astrid och Hasse kom förbi och hälsade på. Sen skottade Hasse hela infarten. De tackar vi och bockar för! :)

Idag for jag och hämtade Billy hos mamma. Han somnade på vägen hem och de var bra. Då hann jag göra upp eld och skotta infarten innan jag fick lov att väcka han. Hasse och Astrid hade varit här medans jag jobbade och skottat. De var guld värt! Annars hade de blivit betydligt kämpigare å skotta. Snörde i Billy nå mat, sen har vi bara myst på tills de blev välling och hopp i säng. Vet inte riktigt om ja vågar skriva detta men läggningen har gått så sjukt bra nu i 5 dagar! (peppar peppar) de har börjat funka igen att lägga han i sängen så somnar han själv utan skrik och gorm. UNDERBART :)

Nu ska jag ut och lägga på nå mer ved, sen ska jag lägga mig och läsa. Och imorgon kommer äntligen Anton hem. Ska bli så himla roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0