29 januari

I torsdags var vi ju och badade med lilla B. Han tycker nu att de är roligt. Skulle dock ha tagit ett kort på han i sina nya söta badbrallor. Han får ju så himla liten och snärtig rumpa när den inte är vadderad me en blöja :p haha nåja, en annan gång :)

I fredags var ja in till stan och klippte mig, äntligen. Var nog sisådär 5 månader sen, så verkligen välbehövligt. Gillar att dom har drop in i gallerian när man har så bra planering som mig! På kvällen drog vi till Camilla och Danne och spelade spel och jag drack nåt vinglas. Imponerad av att jag hittat ett rödvin som jag gillar :) Billy somnade i vagnen där och vaknade inte något bär vi for hem. Vaknade bara en gång under natten, mkt skönt! :)

Igår tog vi en tripp till lule och hälsade på Jocke och Hanna och Hannas mamma som också var där. Vi blev bjudna på entrecote och pepparsås och sallad. Sjukt gott! Såg lite teve och surrade på, massor trevligt :) sen fick jag köra hem när Anton hade druckit lite whisky. Men de gick bra och Billy sov hela vägen :)

Idag har vi lite olika förslag på va man ska hitta på. Jag skulle vilja fara till nimbys värld. Men Billy kanske är för liten? Nåja, får se va som blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0