30 januari

Såg att jag skrev fel datum förra inlägget, men så kan de gå:p

I söndags for vi till skeppet och nimbys värld, vi var där redan när dom öppnade klockan 10. Men vi var inte först och inte tog de länge innan de vällde in barn och vuxna. De var huuur kul som helst! Kanske lika mkt för mig och Anton som för Billy ;) Billy tyckte då att de var superkul, massa nya saker och färger överallt :) de fanns typ en trappa som dom lite större barnen kunde klättra upp i och åka rutchkana ner. Vi gick upp me Billy första gången, men när han sen såg hur dom andra barnen gjorde så tog han sig minsann upp själv! Även om man får vara lite beredd, för de tar ju lite längre tid för han än för dom äldre barnen, så hipps vipps kan han få för sig att sätta sig på rumpan, men de funkar ju inte särskilt bra på en stege :p

En liten tjej skrek åt han: klättra klättra, vi ska åka! Haha! Så jävla söt! Hon försökte till och med hjälpa han upp ;) sen efter ett tag kom en annan flicka och gav han en kram. När Billy sen fick komma upp och sitta i mitt knä, blev hon svartis och tårögd och börja slita i hans tröja, tills hennes mamma kom och förklarade att de faktiskt var min bebis :) haha sen landade vi ju en sväng i bollhavet, men där var de minsann inte lätt att röra sig för en 8,5 månaders. Men bollarna var ju fina :) summa summarum: riktigt roligt, de ska vi definitivt göra fler gånger!! :)

Idag har vi varit till Kalix och inhandlat en spronkarns ny Nila pulka. Så nu ska jag och Billy åka som kungar baki skotern :) nu måst ja ut och kika på den för första gången ;) hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0