15 juli

De var den veckan, har jobbat måndag-fredag. Tjuvsmitit hem lite tidigare nån dag. De är ju så dött på jobbet. Inge folk. Men nu har jag äntligen fått semester! En hel vecka. Hoppas på fint väder. Men tvivlar. Undra vad jag och Billy ska hitta på :) I fredags var vi till Madde och Johan på kvällskvisten. Det blev en liten semesteröl för mig, en arbetslöshetsöl för Camilla och resten sympatidrack me oss ;) kul kväll Lördag for vi och käkade på millenium. Sen drog vi till liden och kollade på djuren och lekte i sandlådan. Nu sitter jag hos Mange och Ida. De är bara jag och Billy som är vakna. Vi har varit här sen igår. Spelade kort. Jag tror Anton är beroende av 500 :) nu ska jag rota fram nå frukost. Grabbarna ska trava ved idag. Jag hade hoppats på sol men de verkar inte bli så. Nåja. Thats life :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0