22 juli

De var den semesterveckan. De går fort när man har roligt! Vi har hunnit vara till stugan i Långträsk jag, Billy och Camilla. Gammelmormor gammelmorfar och mormor var också där. Plus några till. Riktigt mysigt som de alltid är på stugan. Dock var de en hel del mygg. Men med myggnät över Billy och spiror här och var så gick ju de med! En natt sov vi där. Gick bra trotts att de blev en hiskeligt tidig morgon. Kring 5 slog Billy upp sina stora blå. Låg och bråkade med han till 6.30 då gav jag upp och gick in och väckte dom i storstugan. Vi fick käka både kycklingpaj, Wok och rökt abborre. Gott som tusan :) När vi kom hem till pite åkte vår lilla familj till hemlunda och Billy fick ta sig ett premiärbad. Roligt tyckte han de var. Men så länge var vi inte, lite småkallt i vattnet. Igår var vi till Lule och sniffade på lilla Alva! Så himla söt och mysig tös. Även fast hon mest sov. Men lite hann jag hålla hon i alla fall :) såklart var de ju kul å träffa Jocke och Hanna också :) Sen for vi till Madde och Johan och deras altaninvigning. Surrade lite och gjorde sen en tidig kväll. Såg hur många lingon finns de i världen. Bra film! Rekommenderas! :) I övrigt har jag hunnit måla lilltoan och nu är vi i färd med att he in möblerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0