3 juli

I helgen var de ju kalas för mamma. riktigt god mat och trevligt sällskap! Vi gav mamma en tripp till cape east i haparanda där hon och pappa ska få må gott. Jag, Cammilla och Jonas samt respektive följer med som sällskap  Vi ska bara ha de skönt, äta gott och gå på spa. en liten tripp till ikea lär väl hinnas med ;)
De är nu svårt med presenter, därför tänkte vi att en liten resa skulle sitta fint :)
 
Vaknade upp pigg och fräsh, tror de berodde på två resorb som jag tryckte i mig innan läggning. Vi for till lule och biltema, vi skulle vist ha nå grejor till 940in. dags att ge den lite kärlek också :) de följde även med en pool till Billy som han och Edward har premiärbadat i idag, när sommarvärmen äntligen kom!! På  väg hem från lule stannade vi till i hortlax och fick med oss en drös mat som blev över från lördagen. vi passade på att bjuda Astrid, Hasse och Mange på middag. :)
 
Har framkallat en drös med kort äntligen! fick dom igår, har satt in i albumet men måste köpa ett till för nu är de jag har minsann fullt :P ska försöka fixa de imorgon efter jobbet. Jobbar ju heltid nu i två veckor, men jag går ju som chef, och då får man minsann jobba chefstider. 7.30-16.30... Magiskt!! kommer ju hem i tid.
 
Jag och Camilla var och orienterade igår. ja, ni vet, de man gjorde i skolan, sprang i skogen och letade kontroller :P Haha! De var riktigt kul. vi har köpt nåt som heter naturpasset, och springer runt i svensbyns skogar och letar kontroller. De gick över förväntan, 6 kontroller hittade vi. ska ut en sväng till i veckan!
 
Billy har nu (Hör och häpna) börjat få sin första tand!!! den syns inte riktigt än, men jag känner nå vasst inne i munnen. De ni.. nästan 14 månader tog de ;) hehe
Han har dock feber nu, stackarn, så de blev alvedon och hopp i säng för en färdig kille. han somna rent i min famn och de är nu inte vanligt! men ack så mysigt :)
 
Här är några bilder från midsommar på liden =)
 
 
Måste dit fler gånger i sommar!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för all hjälp ! ni var helt underbara, fixade allt i köket och runt om. Tusen Tack !

2012-07-05 @ 17:09:46
Postat av: Carro

Äsch! De var de minsta vi kunde göra :)

2012-07-05 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0