7 juli

I veckan har de ju varit varmt. De känns gode surt å va på jobbet när solen skiner och Anton och Billy får vara hemma å bada å mysa på ute. Nåja, en vecka kvar till min semester. I torsdags på jobbet fick jag en förbannad huvudvärk. Så ont har jag aldrig haft förr. Tänkte vätskebrist, tumör, eller om de kändes så här å ha migrän. Gick i argen på jobbet för att vi inte har nå extrafolk å ringa in. Men jag tänkte härda ut till lunchen å se om de blev bättre. På lunchen lokaliserade jag att de var ju för tusan en tand som värkte, ringde folktandvården och fick en akuttid på stört. For dit och dom rönkade tanden. Visade sig vara en infektion i en visdomstand och han tyckte vi skulle dra ut den på en gång. När jag försäkrat mig om att de ingick i mitt abonnemang satte han igång. Fort gick de, var alldeles skakig när jag körde tillbaks på jobbet. Frågade om dom klara sig utan mig i några timmar, och de gick bra. Fina kollegor :) så jag for hem. Fredag på jobbet var jag ungefär lika arg, för nu gjorde de inte ont i skallen men i den icke befintliga tanden. Ajaj, men efter panodil gick de att härda ut. I helgen har vi inte gjort många knop. Jag knaprar panodil, vi har varit och ätit på ängeln och till classes för att köpa fotoalbum. Var förbi hos Madde och Johan och sniffa på Ronja. Anton stod ute och kollade när Danne grävde med grävarn ;) sen har Jocke och Hanna varit här ikväll. Vi var till bröstfallet och kikade. Sen hem och spela kort, och nu ligger jag och A och ser film. Hoppas på sol imorn!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0