1 juni

Ska de inte va sommar nu?! De är då jäkligt kallt ute. Men men, den som väntar på nå gott...

Idag har jag jobbat första hela dagen. Lämnade Billy hos Camilla kring 9 och hämtade han efter jobbet kring 19.20. Jisses va länge jag var borta. Men de var kul och hämta hem min solstråle! Han blev glad när jag kom, bredaste leendet och ett eller fem hej.

Han har haft de alldeles underbart hos moster hela dagen. Varit å besiktat bilen, och varit ute och kört skottkärra. Fick världens härligaste sms. Bilden här nedanför då moster bjuder på plättar! :) gött!

Tidigare i veckan var vi ju å körde cadett in i skogen och hämta stenar som Camilla ska ha i trädgården. Billy brumma i vanlig ordning och fick go-mellis i skogen :) hon är nu allt bra den där Camilla som bjussar på de :)

På jobbet gick de också bra. Var kul å träffa lite folk. Och kul att höra att man varit saknad. Man kommer snabbt in i alla rutiner, så nu känns de knappt som man varit borta.


Så till de tråkiga, de tragiska, de ofattbara. Caisa har hastigt gått bort efter en tids kamp mot cancern. Du kämpade tappert! Vila i frid <3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0