14 juni

Tiden går. Jag jobbar, Anton är hemma. Men ibland behövs de att båda jobbar, som idag. Jag börjar 13. Anton slutar 15. Därför får farmor rycka in idag och sköta om vår prins i två timmar.

På jobbet går de bra. Känns som att man kan de där. Sjukt lite folk i butiken, och de förstår jag. När dom för 6 månader sen meddelade för kunderna att den skulle läggas ner. De känns bara onödigt att dom skulle ha öppet hela sommarn också. Nåja, nu är de som de är. Blir kul med ny arbetsplats till hösten, vars de än blir :)

Känns även skönt att få lite varierande arbetstider sen (hoppas jag) man bör ju i alla fall få sluta tidigare än 19.15 nån dag. Är hemma 19.30 och hinner träffa B i ca 30min innan de är dags för han att sova. De suger!

Nä nu ska jag plocka lite här hemma innan de är dags att bege sig mot Djupviken.

Haha, Billys sovställning i gårkväll. Avslappnad kille ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0