22 juni

Denna vecka har vart fullspäckad! Jobb måndag och tisdag. På onsdag började jag och Billy dagen med att fara till mitt jobb och säga upp mig, har nämligen fått jobb på rusta som ska öppna i pite. Känns riktigt kul, och spännande med nåt nytt! Ett till plus i kanten är att jag får bli kollega med syrran igen :) 
Efter uppsägningen var de raka spåret till Mari för att träffa lite mammor och barn, trevligt som
Vanligt. Sen åkte vi vidare till Lule och hälsade på Jocke och Hanna. Plankstek till middag och chokladfondant till efterrätt. Sjuuuukt gott! De är inte varje blåonsdag man lyxar till de så pass. :)
 
Igår var de begravning som stod på schemat. Finaste Caisa <3 känns fortfarande overkligt. Men begravningen var jätte fin. Och på minnesstuden hade dom gjort de så vackert! Mina tankar går till er som stod henne närmast! 
 
När jag kom hem tog jag en Ipren och landade i soffan. Kring 20 gick jag och la Billy i vanlig ordning, tänkte se lite fotboll tills han somnade för att sen he mig i sängen. Vaknar klockan 12 när Anton kommer hem från stugan, dags att flytta sig till sängen!

Kommentarer
Postat av: Nina

men grattis så kul:)

2012-06-22 @ 07:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0