29 juni

Nu var de länge sen igen. Nåja, midsommar firade vi hos Camilla och Danne. Åt gott rökt kött och umgicks i all enkelhet. Riktigt trevligt men jag mådde inte riktigt brafastgör oss blev de en tidig kväll. På dagen for jag Anton och Billy till liden. Så himla mysigt. Vi kika på grisarna och såg när dom fick mat. Billy var lite skeptisk mot den svarta :p gick och kollade på vattnet och på kaninen. Och tillsist till lammen som stod och skrek efter mat. Vi var så pass tidig att dom inte heller hade fått käk än, så Anton hjälpte till att mata dom
Med nappflaska. :) Billy tyckte de var spännande, och sandlådan hade han nog gärna haft på gården ;)
 
Lördag var vi i badhusparken och kolla på Brolle och SaraLövgren och hans 50-60-talsshow. Riktigt bra faktiskt. Vi fastnade rent i tidningen också :p
 
Söndag var de jobb för min del, men Anton Billy Camilla och Danne for till storforsen och hade en heldag där :)
 
Annars i veckan har jag jobbat eller varit hemma och sjuk. Har hunnitkvala hos frissan och klippt mig, har även klippt Billys hår, vilket var välbehövligt. Blev ändå hyfsat bra trots mina icket existerande talanger ;) 
 
Mamma har varit förbi med lite käk som vi ska hjälpa henne med till imorgon. Då vankas de 50års kalas. Kul kul! NU ska jag se om jag kan somna om nu när jag har nässprayat upp näsan så jag kan andas. Hojres! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0