8 juni

Jag kan inte sova. Billy vaknade 5.30 han var så ledsen att jag bar över han till våran säng, där han somnade om på studs. Men inte jag. Verkar inte kunna somna om, och nu vaknar han nog när som helst. Kan de ha med fullmånen att göra? Men jag har då hunnit duscha och bjuda hem ett basketset till B. Nu ligger jag och myser med min guldglimp!! :))

Idag bär de av till stan och se då Kerstin tar studenten. Ska bli skoj! :) sen mot jävre, och så får vi se vad kvällen bjuder på.

I veckan har jag bara jobbat måndag. Skönt med mjukstart. Sen har vi fixat lite hemma. Varit hos Anneli och hälsar på, och hos syrran.

Billy har abstinens av att vara ute. Han vill så gärna men de har ju bara regnat och regnat. Hoppas studenterna får fint väder idag. De blir i alla fall till att va ute, och de lär lillherrn i huset gilla :)

Han har ju förövrigt lärt sig klättra upp i fåtöljerna. Har varit gode duktig på att ta sig ner också, men igår stöp han i golvet och fick en bula i pannan. Fort gick de, men de gick över fort också :)


Nu ska jag se klart hairspray och fortsätta sniffa på den bästa. Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0