13 mars

Som de blåser! Ändå mindre idag än vad de gjorde igår. Men de är som så trist när de i övrigt är så himla fint väder. Varmt och soligt, men de tar som bort charmen när de blåser som aldrig förr. Nåja, vi har väl varit ute i sisådär en halvtimme när Camilla var hit på besök :)

I lördags var vi ju i Lule. Jag hittade faktiskt en klänning som jag ska ha på bröllopet :) sen supergod lunch på en thai restaurang.
Riktigt trevlig dag! Hade dock ont i halsen. Och på kvällen blev de ännu värre. Blev en tidig kväll för Carro. Så jäkla synd, hade velat till Emma och träffa brudarna. Men de får bli en annan gång.

Söndagen var jag lite piggare men inte 100. Vi var ute en liten stund på altanen. Grillade pinnbröd, sjukt gott. Sen blev de ett bad för Billy. Han badade länge och väl :) Igår var vi till mamma en sväng.

Nu har Billy somnat så jag ska passa på att vila lite. Han har ju börja få för sig att de är morgon 5.30. De är de inte! :p




Här har ni en som älskar att bada :)


Kommentarer
Postat av: mormor

05,30 det är tidigt för en som är natt människa!

2012-03-13 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0