19 mars

Då var de en ny vecka igen, nya tag :) i fredags var Anton ledig från jobbet. Vi passade på att storhandla och städa här hemma. Kvällen gick för min del ut på att packa inför lördagen. Anton blev hämtad av Daniel för att skruva i ockeln.

Sen kom ju äntligen lördagen, som jag har längtat. De blev en tidig morgon. Packa de sista och kring 8 for jag och Billy och hämtade upp mamma i Hortlax. Sen lämnade vi av mig hemma i svensbyn och dom fortsatte till Långträsk. Anton for med grabbarna redan 7 med skotern upp till lillpite :)

Kl 9 vart jag upphämtad av Madde, vi for och hämtade upp Camilla. Sen raka spåret till lillpite och kidnappa Ida, dags för möhippa!! :)

Vi gjorde en massa kul under dagen. Lunchade på röda lyktan. Sen iväg till brovalla för bobrace, skidskytte, stafettkubb, tipsrunda mm mm :) sen iväg mot stortjärn stugan där vi mötte upp med grabbarnas svensexa. Där fortsatte festen hela kvällen. Riktigt riktigt roligt! Hoppas att huvudpersonerna hade lika kul som oss :) gillade skarpt ockeln som vi hade köpt till Mange. Den var nu inte läcker, men han verkade uppskatta den :) haha

Stor eloge till Camilla, Danne, Johan, Madde som fixade denna oförglömliga dag! :)

Söndagen tog vi sovmorgon till 11.30(!!!) shit, när hände de sist? :p var välbehövligt. Vi var lite småslitna hela dagen. Kring 14 kom finaste B hem. Som vi pussade upp han ;) vi hade även besök av Jocke och Hanna och Erik. Såg hockeyn som gick åt helskotta. Sen blev de en tidig kväll. Får se vad denna dag bjuder på :p




Huvudpersonerna under kvällen, Mange och Ida :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-03-19 @ 08:48:19
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0