21 mars

Grattis till mig själv. Från och med idag är jag halvvägs till 50 :p

I måndags for vi iväg till stan en sväng och handlade skor till Billy. De är nu inte de lättaste att hitta några som är nog höga fram, han har så kraftig vrist :p men tillslut så, blir skönt att kunna ställa ner han på backen utan att behöva bli blöt. Tvivlar ju på att han kommer å gå i skorna i år, han blir som förstenad när dom är på :) haha men tanken är att han ska kunna ha dom till hösten också. Vi tackar mamma för slanten till skorna :)

Igår var de mammaträff hos nina. Myshe trevligt. Verkar som de blir här nästa sväng. Om vi nu int är i fjälls :)

Idag har vi agerat taxi till syrran. Astrid var vänlig nog och körde hem hennes bil. Mången tack. Sen har vi haft lite främmande och bjudit på fika dagen till ära :) nu har vi landat i soffan och halvdött. Ska snart he mig i säng och slå på breaking dawn som min kära sambo köpte till mig idag :) yeey




Billy förstenad i sina nya skor :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Om han står så där fint i skorna då har han då kommit längre än Vilja i alla fall. ;) Hon får PANIK direkt vi tar på henne skorna :/ så nu har jag beställt lära-gå-skor i hopp om att dom inte är lika läbbiga som vinterskorna!

2012-03-22 @ 23:20:10
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0