28 mars

Onsdag idag. Jag vet inte varför jag inte kan sova. Billy sover ju än. Jaja, lite egentid på morgonen :p

I måndags var jag och Billy till jysk. Jag skulle kolla efter en madrass till resesängen. Vi brukar ju annars ta madrassen som han har i sin vanliga säng, men den är lite liten. Som vanligt så hade dom inte de man ska ha inne. Får se om vi drar till storheden och kollar nån dag. Sen drog vi till Camilla och surrade, for och handlade de nödvändigaste på Sigvards och for heim.

Igår kom min mormor och morfar hit en sväng och hälsade på. Fick mig en födelsedagspresent. Tack och bock! :) sen for vi åter igen till stan. In på ÖB och köpte lite engångsartiklar till fjälls. Och storhandlade på Coop. Idag ska jag börja laga lite mat så de finns till fjälls.

Nu håller nog min lilla prins att vakna. Kolla så stilig han var i lördags ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

skönt med egwntid på morgonen:) gud så fina ni är på kortet:)

2012-03-28 @ 08:21:08
Postat av: mormor

en liten snygging !

och ni också för den delen !

2012-03-28 @ 15:43:05
Postat av: sussa

skulle kommentera detta inlägg en gång i tiden men de funka inte så gör ett nytt försök nu då. andra verkar ju då få kommentera =P



super fina på kortet =)=)

hade bra

2012-03-30 @ 08:24:29
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0