1 maj

Sköna maj välkommen! ;) haha

I lördags var vi ju som sagt hos Anneli och Danne. Massor trevligt! :) Billy ville inte riktigt samarbeta vid läggningen och sovningen så vi for hem gode tidigt. Lärde oss dock att nästa gång vi ska någerst och Billy ska läggas så tar vi med oss resesängen. Han far ju runt som ett virrvarr på nätterna så barnvagnen är nog så liten för de.

Söndagen tog vi en tripp till storheden och inhandlade en cykelkärra till B. Har premiäranvänt den och är riktigt nöjd än så länge. Billy verkar också trivas och må gott i den :) så idag ska vi fara på en liten cykelutflykt tror jag minsann. Annars var vi ute hela dagen i de fina vädret. På kvällen skjutsade jag Anton till stan och när jag kom hem blev jag sjukt dålig i magen. Usch, gick på toa var och varannan timme hela natten.

De fortsatte även igår ett tag men så hippsvipps blev de bra. Skönt! Så jag packade ner Billy i kärran och cyklade till Johan och Madde. Där åt vi grillat, sjukt gott!! Sen for jag och Billy hem vid 20 och gjorde en tidig kväll.

Nu sover båda mina killar, när Billy vaknar ska jag dra upp Anton också. Då är de färdisovet för idag. Ut i finvädre å mojsa på :)

Billy älskar att hjälpa pappa :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Det ska börjas i tid!

2012-05-01 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0