29 maj

De blir längre och längre mellan inläggen känner jag. Nåja, sommaren närmar sig med stormsteg. Magiskt!

Vi har påbörjat våran måstegöra lista. Putsa fönster, hänga stuprör, olja altan, ta bort buskar mm. Skönt när de är klart!

I helgen var de mammafest. De var riktigt roligt! Tack alla fina! Sen utgång på chalange, minns inte sist ja var ut. Men kul hade jag och de fick man veta dagen efter. Herregud så ofräsch jag va. Fick dessutom en förkylning på köpet. Börjar nog bli gammal :p

Så söndagen spenderades i lugnets tecken. Fick inte mkt gjort den dan. Igår var vi till mamma och grattade på morsdag. Har ringt och bråkat på fk. Varken jag eller anton har fått nå pengar denna månad, och antons lön var ju inte den bästa med tanke på två veckor i fjällen, därför tog vi dubbeldagar då, men har som sagt inte fått nå pengar än, får väl se när de ramlar in.

Billy har ju blivit himla duktig på morgonen. Om man är lite envis så somnar han ju faktiskt om. Man märker gode fort då han har sovit tillräckligt, då vaknar han och surrar istället för att gråta. Idag klev vi upp 8.30 yey!! :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Härligt med sovmorgon !

2012-05-29 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0