5 maj

Dagarna susar förbi. Igår for jag och mamma och Billy till Ikea. De var rent välbehövligt. Fyndade handdukar, matgrejs till Billy, förvaringslådor, glas och lite smått och gott. Så nu idag har jag börjat i köket å organisera lite i skåp och lådor. De behövs! Ska ta och sätta barnlås på skåpen Billy når så slipper jag städa om dom på en vecka :p

Har rensat lite bland Billys leksaker idag. Skurat upp och tagit bort gåstolen och lite andra grejor som han inte leker med längre.

Anton och Mange håller på med veden. Vi har ju hyrt en vedmaskin i helgen, så medan vi var på Ikea fixade dom våran ved hör hemma. Sen när vi kom hem var de i princip bara att vända, for och käkade och sen till lillpite. Där fortsatte grabbarna med manges ved och jag och Ida såg hockeyn.

Anton for igen i morse till lillpite för å fixa resten av veden. Dom har ju inte haft tur med vädret idag direkt, blötsnön från h-vetet. Men fick precis ett samtal av min kära sambo som sa att dom var färdig. Sjukt bra jobbat killar!! :) då är de bara travningen kvar, men den väntar vi bannemej med tills de blir bättre väder :)

Billy sover sin eftermiddagslur, jag kanske skulle sätta igång nå mat :)



Älskade älskade unge! Herregud, snart är han ett år! :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Tur att vi åkte i fredags !

2012-05-06 @ 12:51:31
Postat av: Carro

Ja, tala om det! :)

2012-05-06 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0