24 september

Helgen började med afterwork på nodo med dom nya jobbarkompisarna. Riktigt trevligt! :) sen hämtade jag Anton från hans firmafest i Roknäs.

Lördagen for vi till Långträsk och stugan. Hjälpte till lite med veden och i övrigt vintra lite. Ätit god mat och umgåtts med familjen :) Billy försökte göra en tidig morgon. Men vi var envisare än han och fick därför sova till 7.20! ;)

Igår kom Jocke å Hanna å lilla Alva förbi en stund. Vi bjöd Hanna på kycklingpaj medan Jocke fick nöja sig med fryspizza :p sjukt gott var de då med paj i alla fall.

Idag är de ju jobb som står på schemat. Är inne på sista heltidsveckan. På torsdag öppnar vi!! Ska bli kul å spännande, men även nalta nervigt :p men nu när vi hållt på så länge med att bygga inredning å fylla upp butiken ska de bli skönt med lite kunder :)

Har även fått schemat. De var väl inte bäst för min del. Men de kunde ha varit värre också. Har lagt in lite förslag på nå ändringar så vi får väl se hur de går med de.

Imorgon ska vi börja tapetsera i Billys nya rum. Ska bli spännande å se hur mkt vi ska svära på varandra Anton å jag :p hoppas de går bra!

Nä, nu blir de snart sängen!

Jag knogar å tittar upp i himlen. Där är du den starkaste stjärnan! <3



Kommentarer
Postat av: Nina

Hej;) ingen bebis? Jo jag fick ju jobba så de var tråkigt hade vilja va med. Jo han har vuxit till sig lite; ) billy har ju också blivit stor;) dom är ju inga små killar; ) hoppas allt är bra och förlossningen går bra;)

2013-06-13 @ 09:26:20
URL: http://nina88.wordpress.com
Postat av: Petra

Diskstället har jag fyndat på Åhlens!
Superfiffigt för alla flaskorna men passar ju även att ha vanlig disk på :)

Är det förresten du som kommenterat tidigare på nåt inlägg? :)
Blev fundersam när jag skulle svara kommentaren o kolla upp bloggsdressen, då var det nån från södra sverige. Tänkte du kanske hade skrivit fel bloggadress :)

2013-10-14 @ 21:26:46
URL: http://petrafjllstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0